Informació de contacte

L'equip de Cal Xevi estarà encantat d'assessorar-te en tot el que necessitis. Contacta amb nosaltres.

ADREÇA

Carrer d'Empúries, 37, 17005 Girona

EMAIL

calxevi@calxevi.cat

TELÈFON

972 400 024

MÒBIL

609 638 111

HORARI

Dilluns, dimarts, dimecres i dissabte de 9:00 a 14:00 hores.
Dijous i divendres de 9:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 hores.

HORARI

Dilluns, dimarts, dimecres i dissabte de 9:00 a 14:00 hores.
Dijous i divendres de 9:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 hores.

Formulari de contacte:

    captcha

    Preguntes freqüents:

    En quins països es pot comprar en línia a Cal Xevi?

    Actualment efectuem enviament només a Espanya.

    Per a la venda i enviament de productes a Canàries, Balears, Ceuta i Melilla, contacta amb nosaltres per a consultar el procediment per a realitzar la comanda, termini de lliurament i import de les despeses d'enviament, indicant els productes sol·licitats i l'adreça de lliurament.

    Quins són els passos a seguir per a comprar a la botiga en línia?
    • Tria el producte que t'interessa de les seccions classificades de la botiga en línia, i a través d'un clic aconseguiràs una ampliació de la seva fotografia a més d'informació detallada d'aquest.
    • Afegeix l'article a la cistella. A continuació pots triar entre continuar comprant o tramitar comanda.
    • Selecciona un mètode de pagament: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express…
    • Confirma la comanda i rebràs un correu electrònic de confirmació.
    És segur comprar a la botiga en línia?
    Sí. Pots comprar amb total tranquil·litat, perquè dediquem grans esforços a disposar de recursos amb els quals garantir la seguretat de les teves compres i de les teves dades.
    Es reposen els productes amb la indicació “esgotat”?
    Si un article està esgotat, tractarem de reposar-lo al més aviat possible. Si no hi hagués més existències d'aquest, ho retirarem de la pàgina web.
    És segur utilitzar la meva targeta de crèdit a la pàgina web?

    Sí, les seves dades es transmeten de forma totalment encriptada SSL. Per al pagament amb Visa i Mastercard només s'acceptaran transaccions CES (Comerç Electrònic Segur). Així doncs, després de verificar que la targeta està adherida al sistema CES, el sistema contactarà amb el banc que l'ha emès perquè autoritzi la compra. Una vegada el banc confirmi l'autenticitat, s'efectuarà el càrrec en la targeta. En cas contrari la comanda serà cancel·lada.

    Quant trigarà a arribar la meva comanda?
    Els terminis de lliurament depenen del destí al qual es dirigeixen els enviaments. Per a enviaments nacionals el seu termini de lliurament estimat a Espanya és de 24 a 96 hores hàbils.